Kadra pedagogiczna

W przedszkolu zatrudniona jest wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności uczestnicząc w wielu różnego rodzaju szkoleniach, kursach i warsztatach.

mgr Aneta Zabrodzka

Dyrektor

 mgr Urszula Marciniak

Wychowawca grupy Jeżyki

mgr Kamila Zabrodzka

Wychowawca grupy Sówki

mgr Olga Wójcik

Wychowawca grupy Jeżyki

Logopeda

mgr Wioletta Tosiek

Wychowawca grupy Kotki

 

mgr Elżbieta Bąbolewska

Wychowawca grupy Pszczółki

mgr Agata Garbacz

Wychowawca grupy Kotki

mgr Magdalena Osińkska

Wychowawca grupy Pszczółki

mgr Grażyna Kłoszewska – Kaczmarek

Psycholog

Karolina

Pedagog Specjalny

mgr Maria D’erceville

Religia

mgr Anna Antoniuk

Logopeda

Zdobyta wiedzę nauczycielki wykorzystują w pracy dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej stosując elementy alternatywnych metod i form pracy:

– Razem w przedszkolu – Jolanta Andrzejewska, Jolanta Wierucka

– koncepcji pedagogicznej m. in. K. Orfa, R. Labana, C. Freineta,

– Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz,

– metody ruchu rozwijającego W. Sherborne,

– edukacji matematycznej E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,

– metody pedagogiki zabawy,

– Kinezjologii Edukacyjnej,

– Sojusz Metod.

Zadaniem nauczycielek przedszkola jest odnalezienie drogi do każdego dziecka w trakcie zajęć indywidualnych, pobudzania ich zainteresowań i możliwości intelektualnych. Wprowadzenie dziecka w złożony świat, ułatwienie mu poznania tego świata, zrozumienie i odczuwanie możliwości współtworzenia w nim czegoś nowego jest podstawowym zadaniem naszego przedszkola.

Cele jakie nam przyświecają:

1. Tworzymy warunki zapewniające wszechstronny rozwój dziecka ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia i bezpieczeństwa naszych wychowanków.

2. Upowszechniamy założenia edukacji ekologicznej w domu i przedszkolu – dbamy o zdrowie i ekologiczny styl życia.

3. Znamy i rozumiemy negatywny wpływ zanieczyszczeń środowiska na rozwój psychofizyczny człowieka.

4. Nauczyciele są partnerami w realizacji zadań edukacji ekologicznej i prozdrowotnej.

24
Kontrast