Kadra pedagogiczna
W przedszkolu zatrudniona jest wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności uczestnicząc w wielu różnego rodzaju szkoleniach, kursach i warsztatach.
mgr Aneta Zabrodzka
Dyrektor
mgr Urszula Marciniak
Wychowawca grupy Jeżyki
mgr Kamila Zabrodzka
Wychowawca grupy Sówki
mgr Olga Wójcik
Wychowawca grupy Jeżyki
Logopeda
mgr Wioletta Tosiek
Wychowawca grupy Kotki
mgr Elżbieta Bąbolewska
Wychowawca grupy Pszczółki
mgr Agata Garbacz
Wychowawca grupy Kotki
mgr Magdalena Osińkska
Wychowawca grupy Pszczółki
mgr Grażyna Kłoszewska – Kaczmarek
Psycholog
Karolina
Pedagog Specjalny
mgr Maria D’erceville
Religia
mgr Anna Antoniuk
Logopeda
Zdobyta wiedzę nauczycielki wykorzystują w pracy dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej stosując elementy alternatywnych metod i form pracy:
– Razem w przedszkolu – Jolanta Andrzejewska, Jolanta Wierucka
– koncepcji pedagogicznej m. in. K. Orfa, R. Labana, C. Freineta,
– Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
– metody ruchu rozwijającego W. Sherborne,
– edukacji matematycznej E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
– metody pedagogiki zabawy,
– Kinezjologii Edukacyjnej,
– Sojusz Metod.
Zadaniem nauczycielek przedszkola jest odnalezienie drogi do każdego dziecka w trakcie zajęć indywidualnych, pobudzania ich zainteresowań i możliwości intelektualnych. Wprowadzenie dziecka w złożony świat, ułatwienie mu poznania tego świata, zrozumienie i odczuwanie możliwości współtworzenia w nim czegoś nowego jest podstawowym zadaniem naszego przedszkola.
Cele jakie nam przyświecają:
1. Tworzymy warunki zapewniające wszechstronny rozwój dziecka ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia i bezpieczeństwa naszych wychowanków.
2. Upowszechniamy założenia edukacji ekologicznej w domu i przedszkolu – dbamy o zdrowie i ekologiczny styl życia.
3. Znamy i rozumiemy negatywny wpływ zanieczyszczeń środowiska na rozwój psychofizyczny człowieka.
4. Nauczyciele są partnerami w realizacji zadań edukacji ekologicznej i prozdrowotnej.